31.10.2012
Pome.sk

PROGRESS ZONE – HINTERTUX CAMP 2012

Progress Zone je projekt, ktorý pomáha jazdcom, či už freeskierom alebo snowboardistom, správne sa pripravovať na zimu. Ponuka je viac ako pestrá. Semináre o výžive, tzv. suchý tréningy na trampolíne, slackline či posilovačkyv telocvični. V neposlednom rade sú to zimné a letná kempy s kvalifikovanými koučmi.

Jeden takýto kemp sa uskutočnil nedávno na rakúskom Hintertuxe. O tom, ako celý kemp prebiehal, si môžeš prečítať v nasledujúcom reporte od Murgiho.

PZ camp

Progress Zone odštartoval zimu 2012/2013 jesenným campom na rakúskom ľadovci Hintertux.  Podľa počtu prihlásených camperov je jasné, že sa zimy už neviete dočkať. Celkom sa na camp prihlásilo 13 camperov - 8 freeskierov a 5 snowboardistov.  No to nebolo všetko spolu s nami cestovala aj Slovenská repre, ako aj Lukin Mikula s mlaďasom Vojtom Břeským, Berny a Šimba zastupovali českú stranu.

Camp odštartoval skoro ráno stretnutím na parkovisku pred POME v Bratislave, kde sme sa rozdelili do áut a hor sa na ľadovec.

Cesta prebehla bez problémov a tak sme sa niečo po 9,00 stretli v dedinke Finkenberg 14 km pod ľadovcom Hintertux, kde sme mali ubytovanie v útulnom rodinnom penzióne Rosenegg. Rýchlo sa pripraviť na svah a mohli sme vyraziť na prvý deň Progress Zone Campu.

Pre väčšinu camperov to bolo prvé jazdenie v novej sezóne a tak sa prvý deň niesol v znamení zoznamovania sa s parkom. Počasie nám prialo a tak bolo možné vidieť prvé polety s grabmi ako aj zoznamovanie sa s railovou časťou parku – ktorou sa nav Betterparku na Hintertuxe tohto roku celkom pochlapili – za čo im patrí Respect! Každý si našiel svoj rail, ktorý ho bavil a mohol tak posúvať svoj progress. Cesta bola náročná, čo sa podpísalo aj na množstve síl na jazdenie a tak všetci poriadne unavený, sme sa presunuli späť na ubytovanie.

PZ camp

Tu si všetci mohli dopriať sprchu a trochu oddychu po poriadne náročnom dni. No nebol ešte koniec. Čakala nás večera a po nej videocoaching. Tu sa camperi mohli na vlastné oči presvedčiť ako ich triky vyzerajú, čo potrebujú ešte vylepšiť... Každý dostal cenné rady ako na to a mohli sme sa tešiť na ďalší deň strávený v snowparku. Že to bol náročný deň dokazuje aj to, že väčšina camperov už po 22,00 spala.

Na druhý deň ráno nás čakali raňajky a vonku – modrá obloha. Všetci vysmiaty a nadržaný jazdiť J , sme už niečo po 9,15 boli v parku. Čakal na nás perfektne našejpovaný park, v ktorom bolo radosť jazdiť. Čo sa aj prejavilo na výkonoch camperov a padali už aj rotacie na skokoch, či switch up-y na railoch. Veľmi vydarený deň, počas ktoré si určite každý camper poriadne zajazdil a posunul svoje skills trochu vyššie. Po takomto krásnom dni všetci spokojný sa pomaly presúvali späť na penzión, kde nás čakal klasický program – večera a videocoaching. Druhý večer už campery plný zážitkov ostali hore trochu dlhšie no pred polnocou už všetci spali.

Tretí deň začal raňajkami a nie moc vydareným počasím. V parku nás čakala poriadna hmla a miestami celkom silný vietor. No ani takéto počasie neodradilo nikoho z nás aby sme aspoň shredili park. Keďže skákať sa moc nedalo – väčšina camperov pilovala skills na železe. Taktiež sme si dali aj zopár jázd na zjazdovke a zdokonaľovali aj techniku samotnej jazdy na lyžiach alebo snowboarde.   Počasie nebolo ozaj príjemné a tak sme v tento deň zliezali z ľadovca trošku skôr ako inokedy. Predsa len je 3 deň krízový – a tak sme si dopriali trochu oddychu. Keďže nás čakal posledný večer tak sa poobedný spánok aj trošku hodil J.

PZ camp

Po večery prebehol videocoaching, po ktorom sme vyhodnotili najlepších camperov. Aj keď úplne všetci si zaslúžia pochvalu, pretože jazdenie v Betterparku na Hintertuxe naplno využili. Čapice od BigAir.cz si vybojovali Zuzana Novosedliakova (freeski)David Bilek (snb). Cenu od Uvex Slovakia - zimné  okuliare si vyjazdil  Lukáš Natšin. No a hlavnú cenu lyže od českej značky Oxskis si úplne jednoznačne vyjazdil Boris Chluda – ktorý v strednej skokovej lajne predvádzal poriadne pretiahnute „mjuty“.

Po vyhlásení výhercov sme všetci spoločne posedeli, vymenili si zážitky a dojmy a samozrejme aj zahrali zopár kolečiek „barana“ J

Čakal nás ešte posledný deň jazdenia a potom cesta domov – náročný deň. Začali sme ho raňajkami a šup ho do parku pojazdiť aspoň do 13,00 kedy sme mali stretko a odchod na penzión. Počasie bolo všelijaké, hneď ráno bolo krásne no postupne park zalievala čoraz väčšia hmla – aspoň nás menej mrzelo keď sme museli odchádzať. Zopár posledných spoločných fotiek – odjazd na pezión, kde sme si pobalili veci – všetko naložili do áut a mohli vyraziť...

Progress Zone – Hintertux Camp 2012 bol veľmi vydarený camp s partiou super camperov, bez zranení a parádne odštartovanou zimou 2012/2013. Chcem sa poďakovať za spoluprácu naším partnerom : Oxskis, Uvex Slovakia, Jibstar, BigAir.cz ako aj penzion Rosenegg za super ubytovanie a samozrejme aj stredisku Betterpark Hintertux  a verím, že sa z tohto campu stane tradícia.

PS: počas campu v parku jazdili mená ako Andreas Hătveit, James Woods ale aj Henrik Harlaut – ktorého  môžete vidieť aj v našom videu.

Tak sleduj aj naďalej naše aktivity na www.progresszone.sk a kľudne sa pridaj k nám.

Celu galeriu z kempu si môžeš pozrieť v albume na facebooku tu

PROGRESS ZONE - Hintertux Camp 2012 from Progress Zone on Vimeo.

Tagy

Jooooin & ride!

Ale no taaak! nerob si prdel... Supeeer! si prihlásený do newslettera